Siguranta in cadrul hotelurilor bucurestene

Adevarul trist este ca infractorii roiesc in hoteluri si in jurul acestora. Abundenta documentatiei pe tema securitatii unui hotel nu pare sa fi descurajat infractorii in a folosi hotelurile ca tinta a schimburilor lor comerciale, sau chiar a comiterii de furturi si talharii. Un sondaj al personalului de securitate al unui hotel dezvaluie vechile tipare ale criminalitatii repetate dar si trucuri noi (sau variatii de noi trucuri vechi). Exista, totusi, unele practici care pot reduce riscul de a fi tinta unei infractiuni sau a unor alte pericole intr-un hotel.
Punct de pornire:
Punctul de plecare pentru examinarea securitatii unui hotel incepe cu mult inainte de a fi intrat in hotelul respectiv. Punctul de plecare in verificarea securitatii unui hotel trebuie sa porneasca cu parcarea, securitatea auto, protectia bagajelor, si chiar protectia personala a clientilor hotelului atunci cand acestia ajung la hotel. De facto, cu exceptia cazului in care ati mai vizitat un anumit hotel destul de recent, punctul de pornire ar trebui sa fie un telefon inainte de plecarea de la domiciliul dumneavoastra, si de a pune cateva intrebari personalului hotelier. In cazul in care hotelul este intr-o tara straina, lista de intrebari va fi mult mai extinsa. Cel putin, un apel ar trebui sa fie facut pentru a confirma rezervarile; primi un fax de confirmare si notat numele persoanei cu care a fost purtata discutia.
Lista intrebarilor de baza trebuie sa inceapa cu:
Sunt incuietori electronice la usa ? Este un control strict la emiterea cartelelor electronice? Si exista un sistem de detectie incendiu, alarmare, sistem de supraveghere video si sistem de aspersoare? In general, singura modalitate de a afla acest lucru este sunand direct la hotel. Problema numarul unu de securitate este acela legat de personalul care are acces la camera de hotel in care vei fi gazduit.
0 comments