Cum poti construi in cativa pasi o strategie completa de promovare cu ajutorul materialelor promotionale?

Desi pare un incipit ceva cam indraznet, in primul rand trebuie sa iti stabilesti obiectivele pe care doresti sa le atingi pana la finalul campaniei. Acestea pot varia in functie de tipul afacerii pe care o derulezi, dar si de mediul din care iti atragi clientii. Astfel, poti alege sa iti dublezi traficul pe propriul website, poti alege sa aduci mai multa popularitate brandului tau, iti poti fixa drept target lansarea unui nou produs sau serviciu pe piata sau poti miza pe fidelizarea clientilor obtinuti pana in momentul actual.
Inainte de a stabili gama de produse promotionale personalizate la care doresti sa apelezi, fii sigur ca iei in calcul cate un obiect potrivit pentru fiecare perioada a anului. Astfel, daca a ta campanie se deruleaza intre inceputul lui ianuarie si inceptul sezonului estival, asigura-te de faptul ca incluzi pe lista ta accesorii si produse special confectionate pentru momentele cheie din acest interval temporal, cum ar fi Valentine’s Day, Martisorul si Ziua femeii, dar si ziua Europei. Poti consulta calendarul actual pentru a te asigura de faptul ca nu omiti niciun detaliu ce te-ar putea aduce mai aproape de clientii tai!
Ai nevoie de o tema centrala pentru campania ta de promovare. Bineinteles, aceasta poate fi stabilita de cromatica logo-ului companiei tale, de produsul pe care urmeaza sa il aduci in lumina reflectoarelor sau de o simpla idee la care te gandesti de foarte mult timp. Inarmeaza-te cu mult curaj, dar si cu o imagine centrata in jurul unui simbol principal, asta pentru a atrage mult mai usor atentia celor din jur. Brandul tau va fi mult mai usor de recunoscut in momentul in care oamenii vor reusi sa il identifice cu un anumit element, indiferent ca acesta este o culoare sau un simbol.
Mesajul campaniei tale trebuie sa fie gandit pe masura avengurii acestui eveniment. Mizeaza pe ceva care ar ajunge imediat la sufletul potentialilor tai clienti si nu te sfii sa optezi pentru sensibilizarea acestora. Bineinteles, asta nu inseamna sa profiti de o anumita situatie delicata pentru a-ti promova mai agresiv compania, ci sa alegi un mesaj de impact, clar si usor de inteles de catre publicul tinta!
Daca nu ai buget suficient de permisiv pentru a te folosi de numeroase obiecte promotionale personalizate atunci incearca sa te focusezi doar pe productia unuia. Insa, alege-l cu grija! Iar aici nu ne raportam doar la originalitatea sa, la costurile de productie sau la culorile pe care le propune, ci si la „puterea” acestuia de a transmite cat mai bine mesajul societatii tale celor din jur. De asemenea, alege ceva util pentru consumator, asta pentru ca respectivul material sa nu ajunga intr-un sertar uitat din birou sau pe cel mai inalt raft al bibliotecii.
Nu in ultimul rand, apeleaza la specialisti pentru a te organiza corespunzator. Da, vorbesc despre o firma cu suficienta experienta in domeniu care sa fie capabila sa iti coordoneze campania de la inceput pana la sfarsit. In fond, scopul strategiei este acela de a-ti genera mai multi clienti sau mai multa vizibilitate pe piata.
0 comments