Don't Miss

Cum ne promovam afacerea la sfarsit de an

By on iulie 11, 2016
promovare

Sfarsitul de an pentru o companie poate reprezenta uneori cea mai intunecata perioada a anului, date fiind nenumaratele taxele pe care trebuie sa le achitam dar si faptul ca majoritatea domeniilor tind sa devine neprofitabile sau inactive in aceasta perioada a anului. Acest lucru este influentat de anotimpul rece care spre exemplu pentru domeniul constructilor este in mare lui majoritate devine ineficient dar un cuvant important de spus il constituie si factorul religios, apropierea sarbatorilor si poate cel psihologic care ne sugereaza ca “este suficient”.

In situatia in care va raman fonduri disponibile, este recomandat sa va pregatiti pentru anul ce urmeaza cu o campanie scurta de promovare, unde va puteti imbunatati relatiile deja existente cu clientii sau puteti aborda un grup de persoane noi la care sa ajungeti cu serviciile sau produsele pe care le oferiti. Una dintre ideile pe care multe companii o imbratiseaza la sfarsitul anului calendaristic, o constituie oferirea de agende personalizate, cani, brelocuri si alte obiecte ce pot simboliza aprecierea dvs. sau care pot avea si o functionalitate pe tot parcursul anului urmator precum calendare personalizate, ce pot fi folosite pentru birou sau perete, astfel brandul dvs. nu va fi usor uitat.

O agenda sau un calendar reprezinta mereu un material util care nu va fi doar asezat intr-un sertar si uitat, iar pentru a spori impresia puteti alege modele mai distincte si deosebite. Preturile pentru agende personalizate sau calendare sunt cuprinse in functie de model intre 5 si 40 de lei, cu tot cu personalizare ce poate fi facuta in cazul agendelor incepand cu coperta, continutul si alte specificatii, iar calendarele pot fi personalizate cu logo-ul dvs. telefon, adresa si alte informatii.

In cazul in care doriti sa lasati o impresie deosebita, puteti alege sticle de vin personalizate, cu care puteti impresiona pana si cel mai dificil client pe care il aveti. Exista o gama variata de vinuri si companii care pot importa cele mai deosebiute gusturi din toate regiunile lumii iar pretul pentru 10 sticle de vin personalizate este cuprins intre 3 si 5 euro de sticla.

About Diana Sandu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *