Don't Miss

Cum ar trebui sa arate un catalog de haine en gros?

By on iunie 12, 2016
haine outlet en gros

In linii mari, el nu ar trebui sa difere foarte mult de un catalog clasic al pieselor vestimentare, scopul principal fiind acela de a evidentia colectiile momentului. Cu toate acestea, avand in vedere faptul ca el se adreseaza proprietarilor de magazine mici, mijlocii ori mari, care se ocupa de comercializarea articolelor vestimentare, exista cateva informatii in plus pe care un distribuitor de haine en gros ar trebui sa le listeze in cadrul catalogului.

Discount-ul oferit achizitiei in regim en gros. Pretul ramane si de aceasta data foarte important in procesul de cumparare. Iar daca un proprietar de magazin, online sau offline, intentioneaza sa cumpere produse de la un depozit en gros, atunci mai mult ca sigur el vizeaza obtinerea unor discount-uri semnificative de pret. Pentru a va spori contractele, recomandat este sa listati in dreptul fiecarei piese vestimentare pretul perceput pe bucata, alaturi de reducerea primita pentru achizitia intregului set de marimi. Doar asa le veti putea demonstra clientilor interesati ca fac cea mai buna alegere din punct de vedere financiar.

Gama de marimi. In momentul in care va atribuiti rolul de distribuitor de haine outlet en gros, ideal ar fi sa puneti la dispozitia clientilor intreg amalgamul de marimi. Sa luam ca exemplu o rochie casual, potrivita zilelor insorite ale sezonului estival. Ei bine, proprietarul care este impresionat de designul, cromatica si pretul respectiei creatii vestimentare va dori sa stie cu exactitate marimile pe care le contine setul, pentru a-si da seama daca ele corespund publicului caruia magazinul sau se adreseaza.

Dupa cum va imaginati, un magazin nu poate promova conceptul „haine XXL”, daca produsele pe care le are pe stoc nu coincid celor mai mari marimi. De asemenea, in cadrul catalogului de haine en gros ar trebui sa precizati daca exista seturi care cuprind marimi atat pentru adulti, cat si pentru copii. Motivul? Multe magazine de haine abordeaza conceptul „mama & fiica” sau „tata & fiu” pentru a-si vinde mai usor articolele, mai ales pe cele care se potrivesc codului vestimentar festiv.

Cromatica disponibila. In aceeasi nota cu magazinele nisate pe marimi, exista shop-uri de haine care se adreseaza adeptilor unui anumit stil vestimentar, la fel cum exista si magazine generaliste. Pentru primele poate deveni esentiala gama de culori pe care o detineti pentru un anumit articol, asta pentru a-si da seama daca el corespunde publicului care ii trece pragul. La polul opus, magazinele care adopta o strategie „generalista” sunt in cautarea cat mai multor nuante pentru articolele incluse in colectiile lor, tocmai pentru ca vor sa demonstreze clientilor faptul ca orizonturile lor estetice sunt deschise tuturor stilurilor, dar si categoriilor de varsta.

Detalii referitoare la calitatea produselor. Bineinteles, niciun comerciant nu isi poate promova intr-un sens negativ articolele, insa este de dorit ca el sa ofere clientilor optiunea de a cunoaste cat mai multe detalii despre tesatura, cusaturile ori tara de origine a pieselor vestimentare pe care le vinde. Pentru a va spori credibilitatea in fata celor din jur, includeti si aceste detalii in ansamblul catalogului de haine en gros, listand in dreptul fiecarui exponat detaliile amintite mai sus.

About Diana Sandu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *