Ce ne propune anul 2015 din perspectiva turistica?

Anul 2015 a inceput cu o noua dogma pe piata turistica, ideologia bazandu-se in mare parte pe conceptul de “cazare ieftina”, care a inceput sa se manifeste exacerbat inca din perioada incipienta crizei econmice si acum ajunge la un punct culminat care o aduce catre normalitate.
Insa in ciuda simplitatii ideii, in spatele ei se duc lupte adevarate intre propietarii unitatilor de cazare care lupta direct si umar la umar pentru a oferi turistilor interesati cazare la cele mai accesibie preturi. Acestia reintegreaza practic ofertele de Pasti sau ofetele la munte in turismul romanesc. Oferte care nu fac altceva decat sa ajute in final turistul care are de unde sa aleaga in functie de buget si facilitatile puse la dispozitie de fiecare unitate de cazare.
Ofertele sunt punctul de finalitate a cautariilor de „cazare ieftina” in motoarele de cautare, prin care proprietarul ofera la un pret mult mai redus o larga gama de servicii extra, coroborate cu clasica cazare. In general, acestea se pliaza dupa perioada in care suntem. De exemplu, in perioada iernii o sa avem oferte la munte sau oferte de Craciun, insa odata cu venirea anului nou apar si ofertele de Revelion. Dupa trecerea noului an mai apar sporadic cele de 8 Martie sau de Valentine’s Day, care fac loc apoi pachetelor de Paste. Incepand cu sfarsitul luni aprilie apar si ofetele pe litoral.
Una peste alta, ofertele sau pachetele au ca scop gasirea variantei perfecte pentru fiecare potential turist, de aceea ele se pliaza dupa bugetul si cerintele fiecaruia. Obiectivul final este indeplinit in momentul in care castiga ambele tabere, atat propietarul unitatii de cazare, cat si turistul.
0 comments