Administrarea eficientă a unei firme
Cea mai mare bătaie de cap al unui administrator de firmă sunt hârtiile. Din cauza birocrației din România, orice administrator de firmă are pe birou sute de hârtii: recepții, facturi, chitanțe, contracte sau bonuri de consum. Din această cauză, el pierde prea mult timp completând hârtii sau doar aranjându-le. Și știm cu toții că pentru o firmă, timpul înseamnă bani.
Odată cu trecerea anilor, tehnologia a avansat foarte mult, astfel activitățile oamenilor devenind mai ușoare și mai plăcute. Firmele își pot gestiona marfa mult mai ușor cu ajutorul tehnologiei folosind programe de gestiune. De exemplu pentru emiterea facturilor există softuri speciale pentru facturat. Singura problemă e că majoritatea programelor de gestiune sau de facturare nu pot fi accesate sau folosite oricând și de oriunde, accesul de oriunde la informație fiind un factor important pentru o firmă în plină dezvoltare. Aici intervin softurile care funcționează online. Firma își administrează gestiunea sau clienții pe internet fără a avea vreo grijă a securității datelor. Gestiunea poate fi verificată și actualizată în timp real, astfel salvând timp prețios care poate fi dedicat dezvoltării firmei.
Un astfel de program este BOCP, care este un program de gestiune și vânzări împărțit pe mai multe module. Poate fi achiziționat în funcție de ce are nevoie firma: doar un program de facturare, doar un program de gestiune, un manager de documente sau toate. Se pot achiziționa orice module, fiind posibilă și opțiunea de a adăuga ulterior alte module programului în cazul în care o firmă și-a ales să folosească de început doar un modul. Partea frumoasă a acestui program ERP este că poate fi folosit și de firmele cu mai multe puncte de lucru sau de firmele care oferă servicii de Securitate și Sănătate în Muncă(SSM) sau PSI.
0 comments