Cum a evoluat industria auto in lume?
La inceputuri oamenii de deplasau calare . Apoi, la sfarsitul anilor 1800, producatorii europeni au creat un automobil modern, insa indivizii bogati erau aproape singurii care i-au putut permite. A fost la fel cu primul automobil american de benzina cu succes construit in 1893, deoarece productia limitata a vehiculelor a mentinut preturile ridicate.
Abia dupa ce Henry Ford a construit Modelul T practic si accesibil in 1908, proprietatea a devenit o realitate pentru muncitorii americani. Dezvoltarea tehnicilor de productie in masa in 1910, care a fost rapid adoptata de alti producatori de masini, a facut chiar mai usor pentru americani sa achizitioneze o masina.
Deci, ce urmeaza in evolutia conducerii?
Autovehiculul auto: un lucru al trecutului.
Un raport publicat luna trecuta de ReThinkX prevede ca, pana in 2030, majoritatea consumatorilor vor folosi serviciile vehiculelor electrice autonome la cerere, aflate in proprietatea flotelor. Asta ar insemna ca proprietatea asupra masinilor ar fi rara daca nu este complet eliminata. ReThinkX este un think tank independent din San Francisco, care analizeaza tendintele si previziunile de perturbare a tehnologiei si impactul acesteia asupra societatii. Autorii raportului James Arbib si Tony Seba au subliniat ideea transportului-ca-serviciu, o intrerupere pe care o spun ca va fi condusa de economie.
Potrivit raportului, aceasta perturbare va fi resimtita in intreaga industrie a transporturilor si a petrolului. Noul model va oferi o plimbare mai rapida si o siguranta sporita la preturi de pana la 10 ori mai ieftine decat modelul de astazi al autoturismelor proprii.
Autorii raportului estimeaza ca va salva familia medie americana mai mult de 5.600 de dolari pe an in costurile de transport, mentinand un plus de 1 triliu de dolari pe an in buzunarele americanilor pana in 2030. Aceasta crestere a venitului disponibil va conduce economia prin cresterea cheltuielilor de consum pe alte piete.
0 comments